torsdag 18 mars 2010

Världens bästa Gfarmor!

Idag fick vi ännu ett paket ner i brevinkastet och den här gången var det till Lavinia, en jätte söt röd- och vitrutig klänning med en tillhörande vit tröja. Så vi tackar än en gång världens bästa Gfarmor för den fina presenten, det är alltid lika roligt när det kommer paket och man inte väntar dom! Ska se om jag kanske kan få en bild på fröken i klänningen imorgon för den måste tvättas först, Lavinia är ju lite känslig i huden så alla kläder måste tvättas innan första användandet så hon inte får utslag. Det är klart att man kan prova kläderna men inte ha dom längre perioder.


Har hittat en jätte tuff tröjjacka på Lindex som jag vill köpa till lillfisen, tror hon skulle bli jätte fin i den. Lägger in en bild så ni får se vilken jag menar. Vet bara inte vilken färg jag vill ha men det lutar mot den här blåa, den finns i blått och grönt men tror att Lavinia skulle vara finast i den blåa färgen. Vi får helt enkelt gå till Lindex och kolla när det blir aktuellt med att köpa en tröja.




Har även hit
tat en jacka jag är lite sugen på, vi fick en helröd jacka av Lavinias farmor men jag funderar ändå på att köpa henne en jeansjacka också och tyckte att den här var tuff. Hon är ju en tuff tjej så det är klart att hon ska ha tuffa kläder också!




Nej nu ska jag göra mig en kopp te och sätta mig framför tvn tänkte jag. // Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar