fredag 12 mars 2010

Tatuering

Jag är så förbannat sugen på att tatuera mig!! Vill så gärna göra något men vet inte riktigt vad bara, visst jag har ett helt projekt för vänsterarmen men då måste jag gå till en tatuerare som vet vad den sysslar med. Som kan göra det mönstret jag vill ha ordentligt! Vill ju inte ha något halvbra när man ska täcka en hel arm, vad jag ska göra? Jo jag ska täcka vänsterarmen med sagoväsen som vättar och älvor, har en bild av Brian Froud som jag ska utgå ifrån och sen bygga vidare om det går annars får jag sätta den bilden någon annanstans och göra sagoväsentema på armen ändå för det är något jag vill ha i allafall. Har ju redan "börjat" på armen men det enda som sitter på den är ett H på handleden så det är ju inga direkta problem att bygga in så att säga. Sen vill jag ju ha Lavinias namn någonstans men vet inte om jag ska låta henne skriva sitt namn sen när hon kan det eller om jag ska göra något fint redan nu så jag väntar med det tills jag har bestämt mig, visst kan man ha både och men jag tror att det kan se lite knasigt ut med samma namn två gånger på kroppen. Lite får man ju tänka!

Nej nu ska jag roa bebis som är färdig badad innan det är dags för gröt! //Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar