söndag 14 mars 2010

Vad bjuder denna dagen på då?

Sonny ska jobba idag igen och idag är det hela dagen så jag och Lavinia är ensam idag, vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på bara men fick tipset att baka av Maria så det kanske blir till att kolla igenom och baka lite. Jag skulle vilja få upp lite hyllor och tavlor men jag har inte verktyg till att få upp hyllorna men tavlorna kan jag allt få upp så kanske det kan bli lite bättre här hemma. Hade velat ta en långpromenad men vet inte om det är så bra för Lavinia, hon har blivit hes så jag vill inte riskera att hon blir mer sjuk genom att ta ut henne för mycket. Vi måste i allafall gå till affären och tillbaka men vet inte om jag vågar vara ute mer än så, ska åka upp till mina föräldrar över påsk så det är dumt om hon skulle bli sjuk då för det är inte kul att åka tåg med ett sjukt barn.

Idag kommer dom och hämtar sängen så då slipper vi ha den i vardagsrummet, ska kolla på en ny säng på tisdag som är i furu så då kan vi måla om den precis som vi vill. Måste försöka att komma iväg och måla våra sängbord också så vi kan ta hem dom någon gång, visst vi skulle kunna ta hem dom som dom är och göra det på balkongen men nu har det inte blivit så. Ska försöka få beställt knoppar till Lavinias byrå den här månaden också, var ett tag sen vi fick hem den nu och det har fortfarande inte blivit av och egentligen vet jag inte varför heller men ska försöka få det gjort den här månaden.

Nej nu ska jag försöka att få igång dagen genom att äta lite frukost så får vi se vad som händer idag. // Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar