fredag 19 mars 2010

Sovasovasova sängsängsäng

Dagen började med att vi gjorde oss i ordning och tog sen en promenad ner till bolaget för att inhandla lite tills imorgon kväll då vi ska ha barnledigt för första gången på nio månader, sen gick vi vidare och tog oss en fika nere på stan och Lavinia fick lite att äta. Innan vi gick hem så fick jag faktiskt handlat lite kläder, köpte ett par leggins och ett linne som jag ska ha imorgon. (bild)



Sen gick vi till Willys för att handla lite och där sprang vi på Linda och Robin, det var inte igår! Jätte kul att träffa dom även om det bara var för en kort stund men vi hann i allafall att prata lite innan vi var tvungna att gå vidare för Lavinia tyckte det började bli varmt och tråkigt. Ska försöka att ta oss dit någon dag så vi får se hur dom har det nu när dom har flyttat, jag är i allafall bra nyfiken på hur dom har det nu. Sen när vi kom hem och hade ätit så kom Ann och Gunnar hit för Gunnar skulle hjälpa oss med sängen så vi fick upp den, Sonny och Gunnar mätte lite på sängen och sen åkte dom iväg och handlade en planka som ska bli mittbalken som saknades till sängen. Så nu har vi en hel säng och slipper ligga på golvet och sova inatt, känns jätte skönt att bara veta att man ska få sova i en riktig säng inatt! Sängen blev väldigt billig också, 135kr med planka och säng vilket vi är väldigt nöjda med.

Nej nu ska jag sätta mig och mysa lite i soffan och ta det lugnt innan tvätten ska hängas. //Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar