lördag 20 februari 2010

Sitta själv

Det har Lavinia kunnat ett tag nu men idag så satte hon sig från mage till sittandes alldeles själv! För första gången! Hon börjar bli så stor våran lilla, kryper går väl sådär fortfarande men det kommer! Hon kan ju sätta sig nu själv så det är nog dags att flytta ner sängen till lägsta läget nu innan hon reser sig och trillar ur. Var ute och gick till affären och när jag kom hem slut som bara den så berättar Sonny att hon minsann hade suttit sig upp själv från mage, så trillar hon ner på mage från att ha suttit och sätter sig upp igen precis som att hon ville visa mig att titta jag kan mamma! Blev nästan lite tårögd, min lilla tjej börjar ju bli stor och det går alldeles för fort!

Mitt lilla hjärta håller på att bli ett stort hjärta, hoppas det kommer ett till litet hjärta snart! // Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar