tisdag 16 februari 2010

Bodycombat

Världens roligaste träningspass enligt mig, så fruktansvärt jobbigt men otroligt kul! Man är verkligen slut efter ett pass om man vill, tar man bara i och ger allt så stänker det nästan svett med varje slag. Hur som haver så är det jätte kul och jag har redan lite ont i benen så vi får väl se hur bra jag rör mig imorgon, som tur är ska vi bada med Lavinia imorgon så då blir det ju en tur till varma bassängen där man kan värma upp lederna och musklerna lite.

Nu åker p-pillrena ut genom fönstret! Jag måste prova något för att inte ha ett humör som en jojo, det är inte bra för varken mig eller min familj så jag har bestämt mig för att inte äta fler piller nu och se om det är dom som är boven. Om det är dom så får jag försöka hitta någon annan form av preventivmedel som fungerar för mig, just nu får det bli gummi. Visst det drar ner lite på stämningen men bättre än att mitt humör ska svänga!

Nu blir det till att slappa lite framför tvn. // Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar