torsdag 11 februari 2010

Kallt ute, trött inne

Ja det blev en liten promenad idag i det fina vädret men tusan vad trött jag är nu på kvällen. Det måste vara tänder på gång hos Lavinia för hon har jätte svårt att komma till ro ibland och dricker mängder av vatten, hon har inte gjort det förut utan nu är det nästan så att hon inte kan komma till ro om hon inte får massa vatten. Jag hoppas att dom bryter ut snart så det kan börja lugna ner sig med tänder och värk så hon kan få sova ordentligt så vi får sova ordentligt.

Det är något sjukt vad alla är gravida helt plötsligt! Två av mina gamla klasskompisar annonserade nu i veckan att dom är gravida och våran simlärare är gravid med tvillingar! Varför kan inte jag få vara gravid också? Får hoppas att Sonny får jobbet nu så kanske det kan bli en liten knodd till nästa sommar igen, skulle ju vara så härligt att få vara gravid igen och vänta en till liten solstråle! Tur att jag har Sonny ändå som kan säga ifrån annars skulle man väl stå där med ett fotbollslag till slut och inte veta var man ska ta vägen, hehe.

Kollar på nya serien på 6:an, än så länge är den helt ok faktiskt men har ju bara sett 20minuter än så vi får se var den bär. Nu har den börjat igen så nu blir det inge mer skrivande här inte!

Är för övrigt jätte sugen på en gammal vagn att klä om till Lavinia! // Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar