tisdag 12 april 2011

Kursen avklarad

Glömde ju berätta att jag var på kursen igår så jag får övningsköra hemma nu, det var lite jobbigt mot slutet att sitta på dom stolarna för det har börjat att bli ett väldigt tryck neråt så min svanskota fungerar inte riktigt som den ska och att sitta lutat mot bordet fungerar inte så bra eftersom att jag har en stor mage i vägen då istället. Men jag klarade mig igenom timmarna och känner mig lite klokare faktiskt, tyvärr så får jag nog lägga körkortet på hyllan ett litet tag nu och plugga teori hemma så gott det går. Känner att jag behöver all energi till familj och förlossningen nu och eftersom att körkortsmöjligheten finns kvar i 5år så har jag inte direkt bråttom. Det är väl mer jag själv som vill få det gjort så snart som möjligt så jag har kortet innan sommaren är slut så jag kan hitta på något själv med barnen sen när Sonny jobbar och jag går hemma med två. Nästa vecka är det risk 1 kurs och sen får det nog bli till att lugna ner och tänka på stundande tider, samla kraft och förbereda sig så gott det går helt enkelt. Ta hand om mig själv och min familj.

//Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar