torsdag 15 april 2010

Lunch?

Ja jag kanske ska vara duktig och faktiskt äta lunch idag eftersom att jag ska iväg och träna sen och vi hinner nog inte laga mat innan jag ska iväg. Sonny ska jobba över idag men är hemma så jag hinner iväg till träningen och då kanske det är bäst att äta något så man inte står och skakar eller svimmar, det är ju ändå bodybalance och då ska man ju vara lugn och harmonisk så det passar sig nog inte att svimma.

Idag var jag faktiskt lite duktigare med det här att äta för jag åt frukost idag, inte kanterna från Lavinias smörgås och tre koppar te utan en kopp te och två smörgåsar! Känner mig ganska duktigt faktiskt att kunna klämma i mig dom själv, jag fattar inte vad det är med mig men jag har jätte svårt för att äta själv. Det går bara inte, vet inte varför och så har det varit så länge jag kan minnas och om jag håller igång hela dagen så blir jag inte ens hungrig. Det borde ju vara tvärtom tycker man att om man sitter inne hemma hela dagen så blir man inte hungrig men är man ute och rör på sig så borde man ju bli hungrig, när jag gick i skolan och det blev skidresor så åt jag nästan aldrig när vi åkte för jag blev aldrig hungrig. Jag hinner typ inte tänka på att jag är hungrig och måste äta, sen har jag ju inte direkt några reserver att plocka av så jag måste ju äta ordentligt så jag inte ser ut som ett vandrande skelett sen men så långt ska det väl inte gå?

Nej jag får väl gå och värma på matlådan som står i kylen och ropar. //Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar