tisdag 5 maj 2009

Snurrig och kort i brevinkastet

Vaknade idag och kände mig snurrig, vet inte vad som är fel men det blir till att ha en heldag på soffan med en kanna saft. Jag hade tänkt att jag skulle gå till försäkringskassan och hämta papper om föräldrapenningen så jag kan få det inskickat och sen tänkte jag att jag skulle dammsuga men det blir inte mycket av det idag eftersom att jag blir snurrig när jag ställer mig upp. Jag hoppas att det går över snart så att man kan bli människa igen, skulle gärna ta en dusch men vågar inte riktigt eftersom att jag måste kliva i och ur badkaret då och har inte lust att halka pga att jag har dålig balans.

Fick ett kort av Gudrun och Ulf idag där dom önskade oss lycka till med det nya boendet, hon hade tagit kortet själv också så de var lite gulligt gjort och man kände sig lite gladare. Nu börjar solen att titta fram lite också så då känns det lite bättre men tråkigt att sitta inne då, jag får lägga mig på golvet och sola i solen som lyser in genom fönstret.

Sonny är så duktig, han cyklar till Trollhättan på dagarna nu och gör teori på körskolan och de sitter verkligen nu för han får nästan alla rätt varje gång så han klarar nog körkortet nu utan problem. Jag är så glad för hans skull att det går så bra och att det är så nära nu, snart sitter han med körkortet i handen och världens leende på läpparna.

Nu ska jag nog ta mig något att äta och dricka lite mer.//Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar