torsdag 14 maj 2009

Så less på allting

Jag är så fruktansvärt trött och less på allting, jag är trött på att bara gå hemma och inte göra något. Visst finns det saker att göra här hemma som städa och diska men det täcker inte hela dagen, när jag är klar med de om jag ens tar mig ann att städa så sitter jag bara i den här äckliga soffan med datorn i knät. Jag hatar den här soffan! Får nästan ont av att bara titta på den, jag har jätte svårt för att hitta en ställning som är behaglig att sitta i och gör jag det så kommer jag inte upp istället. Jag är så trött på att bara vara hemma, jag vill göra något kul som typ åka till Göteborg och gå där hela dagen men då måste man ha pengar till de och här hemma finns inte de. Det finns bara pengar till mat och hyra här hemma så jag börjar undra hur det ska gå sen, jag vill ha jobb och jag vill att Sonny har jobb men det finns ju inga och finns det så får någon annan dom. Jag antar att jag bara har en dålig dag och behöver skriva av mig lite...

Nu vill jag ha sommar... // Emelie

1 kommentar:

  1. Pengar och sånt kommer ordna sig sen, man hittar alltid lösningar om man måste. Själv har jag knappt råd till mat sista veckan i månaden, men kan på nåt konstigt sätt ändå betala oförutsedda utgifter till djuren. Tror det finns nån snäll jävel som trollar fram pengarna när man verkligen behöver dem ;) Jag ska försöka komma och hälsa på er snart, när allt med skolan lugnat sig lite. Pussokram i massor!

    SvaraRadera