måndag 4 maj 2009

Majsorm säljes!

Lägger nu ut min snowcorn, jag måste bli av med honom så snart som möjligt för jag har inte råd eller plats att ha kvar honom. Jag säljer honom med eller utan terrarium och han finns att hämtas i Trollhättan.
Äter,ömsar,skiter som han ska, vet inte hur gammal han är exakt och jag vet inte vad han har för anlag då jag inte är första ägaren på honom. Jag har mer varit som ett tillfälligt hem för honom så han är inte hanterad när han har varit här hos mig. Så han har inte blivit hanterad på ca 6månader men är väldigt nyfiken och framåt.
Med orm och terrarium så får ni alla tillbehör bla, täckbark, petbox, inredning. Terrariumet är hemma byggt och det är ingen lysramp utan två socklar inne i terrariumet istället, det är byggt för både ödla och orm. Pallen terrariumet står på följer med i köpet.
Terrarium:
H:62cm (med pallen 102cm)
L:122cm
D:42cm

Låter det intressant med orm eller terrarium eller båda två så är det bara att höra av sig. Jag vill ha 500kr för ormen och 2000kr för hela paketet, billigare vid snabb och smidig affär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar