måndag 21 mars 2011

Trött och tung

Ja nu börjar det bli tungt med magen och jag har svårt att sova om nätterna, vet inte hur jag ska ligga för att kunna ligga skönt och få sova ut ordentligt och inte hjälper det att ha en kudde mellan knäna heller. Får lätt ont i högra benet när jag ligger ner och ligger jag för länge på högra sidan så får jag ont i revbenen på höger sida, ligger jag på rygg så blir det så tungt i svanken så då får jag ont där istället. Ja ni hör ju det är inte lätt att hitta rätt nu men som tur är så är det inte så långt kvar går in i v.35(34+0) idag och Lavinia är född i v.39(38+1) men det blir väl som jag sa till Sonny här om dagen att bara för att många tror att bebisen kommer tidigare så blir det senare så det blir en liten majbebis i allafall. Vi har så många i familjerna som fyller i maj redan så det skulle vara kul om vi fick en liten aprilbebis istället men vi får se vad bebisen själv bestämmer sig för.

Ska försöka få ihop madrasskyddet idag också, har egentligen bara en söm kvar men det är ju nålandet och passandet som tar lite tid sen ska jag även göra ett täcke också och sen är jag nog klar med vagnen. Så då blir det en duk till byrån i hallen och eventuellt en tygpåse till att ha med till affären istället för alla plastpåsar. Sen får vi se vad jag hittar på innan det är dags att hämta Lavinia, ska tvätta idag också men det tar ju ingen direkt tid. Ska koka is te också tänkte jag och se om jag lyckas något bra med det så kanske det kan bli fler gånger för is te är nog bland det godaste som finns på sommaren så vi förstartar lite med att göra det redan nu första gången.

Nej nu får det räcka för tillfället i allafall. //Emelie


1 kommentar:

  1. ja de är ju hopplöst! varför kan de inte bara finnas en färg på den vagnen man fastnat för :p
    eller inte flera olika modeller man tycker är snygg så slipper man de här velandet haha

    SvaraRadera