måndag 28 mars 2011

Förberedelser

Ja vi ska ju inte ha vårat skötbord till badkaret eftersom att badrummet är så litet så vi ska köpa oss ett golvskötbord och ha ståendes inne i sovrummet. Har nu hittat ett som jag tycker är jätte fint på IKEA och praktiskt då det är två hyllor under själv skötbädden så vi får plats med blöjor och annat där under. Vi hade ju kollat på ett annat som var mycket billigare men jag är mer inne på det här skötbordet jag hittat nu istället, så jag ska se om inte Sonny också tycker att det är bättre så vi kan åka och köpa det snart och en ny skötmadrass för den vi har faller snart isär. Så jag slänger in en bild på skötbordet så får ni se vilket jag menar.
Har även börjat fundera på bb-väskan också och lägga ner dom viktiga sakerna redan nu så man inte står där sen och glömmer bort de, sen barnkläderna vi ska ha under bb-tiden kan man ju lägga ner också för dom är det ju ändå ingen annan som använder just nu. Tvättade ju upp en del förra veckan och det var så roligt när Lavinia hjälpte mig att vika kläderna sen för nästan varje body hon tog upp var söt och så ville hon prova. Sen när jag förklarat för henne att kläderna var för små för henne och att det var bebisen som skulle ha dom sen så sa hon: "söt, bebis" och sen nickade hon instämmande innan hon gav mig plagget. Hon är för söt och rolig våran lilla tjej!

Nej göra sig i ordning kanske, ska hämta Lavinia en timme tidigare hos dagmamman idag. //Emelie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar