tisdag 16 november 2010

Trött

Börjar bli sjukt trött på diskmaskinen som bara står och samlar damm i Lavinias rum fortfarande! Lyckas inte få den såld så nu tar jag fram måttbandet och mäter om jag inte kan få in skiten under diskbänken i allafall, hur mycket kommer jag egentligen hinna diska sen när nästa bebis kommer? Hur kul kommer det att vara att diska efter julafton?? Nej får jag inte in den så ska jag försöka sälja den och köpa en mindre, börjar tröttna något grymt på den i allafall. Sen ska jag försöka få tag på häftpistol så jag kan göra klart våra köksstolar också, en grej mindre i rummet... Vill ju att hon ska kunna använda sitt rum som det var tänkt, ska även se hur det går för mor min och sängen så kanske hon kan få börja sova i sitt rum snart.

Mätardags!! //Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar