torsdag 11 november 2010

Nya bh:ar önskas!!

Jag kan då inte minnas att brösten växte såhär mycket förra gången! Jag har en bh som fortfarande sitter ok, den jag har nu är precis så att den fungerar men snart så kommer brösten hoppar ur! Inte ok! Så jag hoppas att jag kan känna mig piggare snart så jag kan få åka iväg och prova några nya och förhoppningsvis köpa några, prio ett skulle jag vilja säga! Sen skulle jag även vilja ha ett par mamma-leggings då dom jag har börjar bli trånga i midjan och dom jag misslyckat köpte på gekås utan att prova är lite tajta... Det värsta är ju att det fortfarande ömmar och pirrar i brösten ibland så dom har ju säkert inte slutat växa heller, vart ska det här sluta!?!?

Räkan fick in en riktig fullträff igår igen, så handen nästan hoppade på magen. Känns så mysigt att kunna känna rörelserna på utsidan även om det bara är en gång här och där än så länge, dock kan jag känna bebisen utanpå magen när jag ligger i sängen på rygg. Då putar magen ut sådär konstigt och det blir hårt sen försvinner det, så mysigt!!

Disken var det ja... nja.. eller??// Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar