onsdag 26 maj 2010

Ett tag sen sist

Ja nu var det ett tag sen jag skrev sist men jag har inte riktigt haft ork eller lust till det men tänkte att jag får knåpa ihop ett inlägg idag, var väl tänkt att jag skulle ha städat här hemma idag men jag har verkligen ingen ork eller lust till det!! Vi ska tvätta senare också och bädda rent i sängen men jag har verkligen ingen lust alls med något idag! Ska träna ikväll är det tänkt men jag får väl se om orken finns till det också, de är väl egentligen det enda jag kan känna lust till idag och givetvis att leka med Lavinia men alla andra "måsten" orkar jag bara inte med idag. Får bli till att ta nya tag imorgon istället!

Annars då? Vad händer? Ja, inte mycket mer än att vi längtar till helgen då vi ska ner till Göteborg och fira Sonny medan Lavinia är hos sin farmor över natten och sen veckan efter så åker jag och Lavinia upp till mina föräldrar i för väg för att ordna lite inför kalaset som vi ska ha tillsammans med Adam där uppe. Annars händer det inte mycket, jag försöker att hitta på något att göra med Lavinia varje dag men är det dåligt väder så vill vi gärna inte gå ut eftersom att vi måste gå överallt så nu har vi inte varit på öppna förskolan på jätte länge! Hoppas vädret och humöret är lite bättre imorgon så vi kan ta en tur dit så Lavinia får leka av sig lite med dom andra barnen.

Det får allt räcka för nu i allafall. //Emelie


2 kommentarer:

  1. grattis till tjejen :)
    såg att ni bor i trollhättan då bor vi inte så långt ifrån varandra :) jag bor i uddevalla

    hur gammal e din dotter?

    SvaraRadera
  2. jasså nästa gång får du säga till ;) så kan vi säga hej te varandra haha

    vincent e 14 månader fyllde 1 år den 14 april :)

    SvaraRadera