måndag 10 januari 2011

Dagens planer

Sitter och väntar på att Lavinia ska vakna så vi kan göra oss i ordning och gå till vårdcentralen, hon har fått röda prickar på kroppen och det ser ut som värme utslag men hon har haft dom sen i fredags kväll så det är lika bra att få det kollat. Vi funderar på om det kan vara en allergisk reaktion mot något, så när Lavinia har vaknat och fått frukost ska vi ta vagnen mot stavre och även skriva in henne där så hon får bvc här i trollhättan istället. Kommer blir lättare för mig sen när vi ska gå till bvc dom få gångerna och vi måste ta oss till vänersborg, speciellt om Sonny jobbar för har inte jag körkort så får vi ta bussen. Så en förflyttning av det när vi ändå ska dit så att allt blir som vi vill.

Klockan 12 sen ska jag iväg och träna med fröken Linda Fransson också, var länge sen sist nu så det ska bli skönt att få träna igen och se hur magen tycker om det. Förhoppningsvis ska det gå bra så jag kan fortsätta att träna i allafall 1-2ggr i veckan, känner att jag behöver få röra lite mer på mig än vad jag gör. Försvinner bara isen från gatorna också så blir det ju lättare att ge sig ut och gå promenader också, så jobbigt att gå med magen på is för man spänner ju magen varje gång man håller på att halka eller det är halt så man blir lätt trött i magen.

Klockan 14 så kommer en annan fröken hit också nämligen Emma Karlin, ska bli kul att se henne igen för nu var det ett tag sen sist. Blir ju lätt så med storhelger eftersom att mina föräldrar bor en bit bort och om vi åker dit så stannar vi ett tag så man hinner ses.

Tror att prinsessan börjar vakna upp nu så jag får avsluta här //Emelie


2 kommentarer:

  1. en sak ja funderat på hur kom ni fram te er dotters namn?
    de är ju inte så vanligt

    SvaraRadera
  2. hehe okej :) ja man brukar kanske inte leta namn på kyrkogården direkt ;)

    SvaraRadera