onsdag 27 oktober 2010

Räkan

Jag känner av hur räkan rör sig där inne i magen varje dag nu, små fladder som man så väl känner igen att det är bebis. Det börjar ju bli lite mer verkligt nu när man faktiskt känner av livet där inne och veckorna börjar trilla på, snart dags att beställa tid för ultraljud! Första ultraljudet i allafall för min barnmorska vet redan om att jag vill ha ett sent ultraljud också för att se så att bebis ligger åt rätt håll och om inte så vi kan göra vändningsförsök, vill ju försöka föda vaginalt den här gången.

Vagnen har jag redan tittat ut sen länge så nu väntar jag bara på att veckorna ska gå så vi kan börja prata om att beställa hem den då jag tänker beställa den från Storbritannien för det är där jag har hittat bäst pris på vagnen. Dom ska ta in den här i stan men då kommer den att kosta 5699kr som singelvagn! Jag får vagn, syskonsits och mjuklift till 5500kr istället med frakt och allt om jag beställer den från nätet istället så valet är ganska självklart.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och känna efter räkan, vilodag idag då Lavinia har varit lite jobbig i natt så det blev ingen träning för mig idag men imorgon hoppas jag att jag ska få till det. //Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar