torsdag 18 december 2008

Barnvagn


Nu har vi äntligen köpt en barnvagn, ska åka och hämta den den 3 januari i Malmö. Som tur är så har vi snälla Schött som kunde ställa upp och hjälpa oss att hämta den. Känns så skönt att man har kompisar som är villiga att ställa upp och hjälpa till när dom kan, självklart försöker jag att göra samma sak tillbaka så att när någon ber mig om något och jag kan så ställer jag ju upp. Tänkte att jag skulle lägga ut en bild på vagnen vi köpt så att ni får se hur fin den är, sen att jag bara betalar 2000:- för en vagn som knappt är använd är ju bara ett stort plus! Liggdelen är aldrig använd och sittdelen är sparsamt använd i 4månader så man kan ju nästan säga att jag köper en helt ny vagn för 2000:- de är inte illa!
Jag tycker om att den är brun också och inte svart eftersom att vi inte vill kolla kön på barnet innan det kommer ut så vill man ju ha en så könsneutral vagn som möjligt och då är det ju oftast svart man tänker på men jag gillar brun. Så nu vill jag bara hämta vagnen och testköra den lite här hemma och sen bara vänta på att bebisen kommer så att man får testa vagnen med barn i.
Vi ska bli föräldrar här hemma!!!

Skriver kanske mer ikväll//Emelie

1 kommentar:

  1. å vilken fin vagn! bra val gumman...när jag läser din blogg blir jag både glad å ledsen..du vet ju varför...men jag är såå super lycklig för eran skull å jag väntar ivrigt på bilden som ska få pynta mitt då nya kylskåp som kanske kommer imorgon hehe. åå så underbart! puss på dig gumman. =)

    SvaraRadera