tisdag 31 maj 2011

Barnvagnsjakten fortsätter!

Jag har nästintill bestämt mig för hur det blir, det blir nog en Emmaljunga Nitro City med syskonsits och ståbräda. Ska bara försöka ta mig till Beginners och testa konceptet innan jag bestämmer mig helt, har hittat en jätte fin på blocket så jag hoppas den finns kvar om jag tycker att det verkar fungera bra med vagnen och så åker Phil&ted ut på blocket i förhoppningen om att jag kan få en bra slant för den. Vagnen är ju använd i en månad lite drygt och är förvarad inne hela tiden så jag hoppas jag kan få nästan vad jag gav för den, den är ju mycket dyrare här hemma än vad den är i Storbritannien där jag beställde den ifrån men det behöver ju inte den eventuella köparen veta!

Kort inlägg nu men det är för att jag ska göra mig i ordning för natten och ville bara skriva att jag förmodligen bestämt mig för en vagn äntligen. //Emelie


4 kommentarer:

  1. ja men så ere ju absolut även om man har 1,2 eller fler barn så är ju vissa dagar jobbigare än andra man har ju sina bra å dåliga dagar och de har ju barnen med :)
    kram

    SvaraRadera
  2. hej
    har ni hittat nån vagn än eller letar ni frtf?
    jag ammar och vincent är med hela tiden som du kanske läst i bloggen? de sa vi från första början att inga besök utan de viktigaste är att vi som familj får vänja oss vid nya bebisen och speciellt Vincent som har haft pappa och mamma för sig själv - vi sa att han ska få va med på allt han kan va med på å han ska absolut INTE känna sig undanskuffad bara för lillebror kommit nu de är super viktigt för oss
    kram

    SvaraRadera
  3. vi har en BOZZ super nöjda är vi me den :)

    SvaraRadera
  4. de roliga va att med vincent fick jag på mig jeansen efter 2 veckor nu får jag på mig dom som va för stora :P så för mig är de skillnad haha

    kram

    SvaraRadera