måndag 14 februari 2011

Vårkläder

Vi har ju ett kapitalkonto till Lavinia som hon får använda pengarna ifrån och nu när det snart är vår tyckte jag de var dags att beställa hem lite vårkläder. Har hittat en jacka till henne som jag verkligen ville ha och tänkte att det är bäst att beställa den med en gång så den inte hinner ta slut som förra gången jag hittade en fin jacka. Här kommer lite bilder på kläderna jag valde åt henne.


Visit hm.com




Visit hm.com




Visit hm.com




Visit hm.com




Visit hm.com



Det blev två par långa shorts också så hon har sen när det börjar bli varmt ute, ska försöka buda hem ett par fina vårskor åt henne sen på tradera också. Tänkte vänta lite med det bara så jag vet lite mer vad hon kommer ha för storlek.//Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar