måndag 13 september 2010

Vill träna!!

Känns så tråkigt att jag inte kan träna bara för att Sonny går eftermiddag, jag har ingenstans att göra av Lavinia då eftersom att Sportlife inte tar emot henne då hon är för liten för det och att hitta någon som vill sitta barnvakt är inte heller det lättaste. Visst svärmor stället säkert upp men det känns så fel att be henne sitta varje vecka med Lavinia när jag vet att hon jobbar hela dagarna, allt blev lite upp och ner när jag började plugga och Sonny började eftermiddag. Att bara träna på helger(då passen jag helst vill gå inte finns) och promenera i veckorna känns inte tillräckligt, jag hittar inte motivationen till att promenera. När jag kommer hem ska Lavinia ha mat och sen ska jag laga mat till mig själv och två matlådor, att hitta orken att ta på sig kläder och gå ut efter det är svårt. Jag får väl helt enkelt försöka att hitta det någonstans och sparka mig själv i rumpan så jag kommer ut, jag måste få träna det är då jag mår som bäst.

träningsabstinens..........// Emelie


2 kommentarer:

  1. jo men det va som jag skrev i inlägget , bara för man fått barn betyder det inte att man inte kan unna sig skälv något mm. och självklart ska barnen gå hos dagmamma osv omman tycker det är bra för sig själv och barnet! men då är ju barnen över 1 år och inte lika beroende av mamma o pappa som ett barn under 1 år som jag väldigt tydligt skrev i bloggen..barn under 1 år skall inte lämnas bort bara så hela tiden REGELBUNDET. :) sen som du skrev de där med att hennes farmor haft henne under tiden du sovit i rummet bredvid. så har jag med gjort! åkt hem till mamma o soffit på soffan några timmar o mamma har tagit hand om caspian men då är det ju ändå inte att lämna bort barnen..då är man ju i rummet intill och kan hoppa in o ta sitt ansvar när som helst på 2 sek :) så det tycker jag inte räknas hehe

    SvaraRadera
  2. okej.. vi handlar aldrig på coop :p
    ja tycker oxå dom funkat bra fast kommer inte köpa dom för up&go är mkt smidigare på vincent

    SvaraRadera