onsdag 1 september 2010

Träna

Ja trotts att dagen startade sådär så ska jag iväg och träna lite bodystep nu på kvällen, "svärmor" kommer och sitter barnvakt åt Lavinia så länge. Blir ju svårt att träna nu när Sonny går eftermiddag men jag kan träna step en gång i veckan i allafall och sen ska jag försöka ta mig iväg och cykla på måndagar och torsdagar för det är på morgon/förmiddag. Så då hinner jag träna innan Sonny åker iväg till jobbet. Men nu när jag ska börja plugga så får vi se hur det blir med det också, jag kanske inte får någon tid alls till att träna mer än på helger och det skulle bli väldigt tråkigt men vad ska man göra? Jag får ta promenader istället och sen som sagt träna på helgerna när jag är ledig, nu vet jag ju inte hur mitt schema kommer att se ut för dagarna så jag kanske hinner träna någon dag i veckan. Jag får ju motion varje dag till utbildningen om inte annat, cykel eller gå blir det då det inte är långt dit och jag inte har så många andra alternativ.

Skulle ha ringt min handledare idag och igår också men jag kommer ju alltid på det så sent så jag får ta och ringa henne imorgon om jag inte mailar henne idag, det kanske jag ska göra för då vet jag ju att jag får iväg det till henne. Kanske hon ringer upp när hon ser mitt mail. Äsch jag kan lika gärna ringa imorgon istället när jag går upp så får jag prata med henne direkt istället.

Man kanske skulle diska lite och börja plocka i ordning väskan. //Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar