måndag 16 augusti 2010

sömnproblem

Känner mig som en dålig mamma när jag inte ger Lavinia det hon behöver, jag kan knappt sova för att Sonny jobbar natt vilket gör att jag är trött och grinig på morgonen med Lavinia. Jag orkar inte göra något så det känns som att Lavinia får roa sig själv, jag mår så jävla dåligt över det här och vet inte vad jag ska göra... Funderar på att söka hjälp så jag kan få sova och bli en bättre mamma...

Och jag vill ha fler barn, hur fan ska jag kunna ta hand om dom när jag knappt kan ta hand om mig själv och Lavinia!?!!?!

1 kommentar:

  1. Åh, super bra tips ju. Inte tänkt påde alls att man kan ta med gåvagnen.. vi har haft våran stora vagn med då handtaget går och vinkla ner såppas att Wille kan köra den vilket han tycker e super, men blir ju lite bökigt! Ska testa gåvagnen näsa gång vädret tillåter.

    SvaraRadera