måndag 30 augusti 2010

Dålig blev bra

Ja dagen började ju inte på bästa sätt men man kan ju säga att den blev bättre och bättre, fick tag på människorna jag försökte ringa i morse genom att åka ner till dom istället och sen nu fick vi posten nyss. Jag kom in på utbildningen jag fick intresseanmälan om hem skickad! Jag ska börja jobba på linan på saab, kanske inte det mest glamorösa jobbet men det är ett jobb gott som något och jag får något att göra på dagarna. Ringde min handledare förra veckan för att höra när man skulle få veta om man kom med eller inte och hon sa att dom som kom med vet det och eftersom att jag inte hade hört något då så trodde jag att jag inte kom med denna omgången men jodå det gjorde jag!! Så nu känns allt mycket bättre, det enda som blev lite jobbigt nu är att Sonny jobbar eftermiddag nu istället så vi får se hur det kommer gå med det nu om han kan fortsätta på eftermiddag eller hur det blir. En sak i taget, jag får ju börja och se vad det är för tider på kursen och sen se vad jag får för arbetstider också, vem vet han kanske kan jobba kvar på eftermiddag. Känns som något tungt lyftes från mina axlar nu så jag kan andas lite lättare igen!

Nej nu får jag roa liten igen så hon inte plockar överallt. //Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar