måndag 20 juli 2009

Brio Sing

Har hittat barnvagnen jag vill ha nu istället för den vi har, är missnöjd med den vi har för det är plasthjul på den och vagnen blir så stötig då när man kör den. Lavinia ligger ju och hoppar som ett popcorn när man kör vagnen på kullersten och man får smyga ner för trotoarkanter för annars känns det som att hon nästan ska hoppa ur. Ja jag överdriver nog lite men vagnen är väldigt stötig så jag har hittat en som ser nästan likadan ut men som har lufthjul istället så det känns inte som att den ska bli lika stötig då, nu ska jag bara hitta pengarna till den också men jag tror nog att vi kan få runt 2000 för vagnen vi har nu och då har vi halva vagnen betald. Så jag får se när eller ens om vi har råd med den vagnen för de skulle ju vara bra om vi fick en ny bättre vagn och en helt ny som alla garantier finns kvar på så att man kan lämna in vagnen om det skulle hända något med den. Det är en Brio Sing jag har tittat på i allafall och som jag fastnade för och hemskt gärna vill ha, den fanns i så fina färger också så om det blir den vagnen så vill jag ha en lila liggdel och en röd sittdel så jag håller tummarna för att vi kan få ihop pengarna till den.

Nu ska jag se vad den här dagen kan ha att bjuda på. // Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar