tisdag 20 september 2011

Kan de vara så?

Eller? Kanske och jag hoppas verkligen! Låter helt sjukt egentligen, som om jag vunnit på lotto eller något men det är bara en barnvagn som jag kanske har lagt vantarna på till ett helt ok pris. Ska förhoppningsvis åka och titta på den/ta med den hem redan idag, jag ska bara vänta och se vad Sonny säger när han vaknar för då åker vi när vi har hämtat hem Lavinia och ätit middag. Kanske försöka låna en GPS så vi vet vart vi ska också för den finns nämligen i Uddevalla och jag vet inte hur hemma Sonny är på att hitta i Uddevalla, hade det varit här i stan hade det ju varit en annan sak. Jag har i alla fall hittat mig en bugaboo Frog och den är jätte fin! Har inte den vanliga svarta bumperbaren utan en prickig sådan som passar ihop med våran sittdyna som vi fick med till vagnen jag har nu, sen i övrigt är den svart och liggdelen var tydligen knappt använd och vi får väl se hur länge jag använder den. Har ju provat Cameleons liggdel med Loke och den är ju jätte stor och Frogen är ju lite mindre i storlek men den passar nog längre än vad UJ's gör. Hur som helst så ska det bli spännande i alla fall!

Te och lite teoriplugg sen duschen! //Emelie


6 kommentarer:

  1. ja vad kul! ska kika på bibblan om rakelböckerna finns där :D tack!

    SvaraRadera
  2. hej hej!
    ja Linus är en riktig liten kräkbebis :p
    Vincent va inte alls de han spydde aldrig så de är verkligen olika på dom två me de där
    jora de har rullat på bra här hemma hela tin och även nu när marcus börja jobba me å jag blev själv med barnen :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. haha, tack :)
    nä inte är det lätt inte!
    åh vad roligt! det är supermysigt med babysim ju! ni kommer ha det jättekul :)

    SvaraRadera
  4. haha! ja men man får ju panik emellanåt! däremot tror jag ilon kommer ha problem med att ta sig fram, han kommer nog stå i krypställning i någon månad, minst. han är ju så tung i kroppen och verkar så nöjd där han är. eller nja. han har faktiskt blivit mer och mer frustrerad på sistone.... hm. crap!! :D

    SvaraRadera
  5. hehe känner igen de där fast tycker inte de är så jobbigt man har vant sig :p men dock är de lite drygt om de blir en klockren spya när man ska iväg så man måste byta kläder på både en själv å Linus :p som de brukar bli några gånger så de gäller att va ute i god tid haha

    SvaraRadera
  6. åh, synd när man verkligen vill försöka. det är ju väldigt praktiskt annars. men vadfan, you can't win 'em all! det kanske går bättre nästa gång? ;)

    SvaraRadera